Contracte de Furnizare
A.
Contract AB3-CF1 – Furnizare vehicule operaționale
Contractul se referă la achiziționarea de vehicule operaționale, necesare Operatorului Regional pentru asigurarea intervențiilor în aria de operare extinsă prin Proiect, în localități cu populație de 2.000-10.000 locuitori, după cum urmează:
- Autospeciale pentru transport nămol îngroșat, 2 buc., pentru transportul nămolului de la stațiile de tratare cu linie de tratare parțială a nămolului (Petrești, Zlatna, Mihoiești) la stațiile unde se va continua cu deshidratarea acestuia în funcție de condițiile de gestionare.
- Autospecială pentru transport nămol deshidratat, 1 buc., pentru transportul periodic al nămolului uscat (cu conținut substanță uscată între 20 și 35%) la punctele de depozitare sau procesare ulterioară (agricultură, co-incinerare, compostare, silvicultură, etc.)
- Autospeciale pentru transport containere nămol și reziduuri SEAU, 2 buc., acestea vor fi arondate Sucursalei Apuseni pentru a deservi stațiile de tratare și de epurare din zona Apuseni (STAP Mihoiești, SEAU Abrud, SEAU Baia de Arieș, SEAU Bistra, SEAU Gârda, SEAU Scărișoara, etc.).
- Autovidanje pentru preluare ape uzate menajere, s-a estimat un număr de 3 buc. care să suplimenteze vehiculele deținute de OR în prezent și care să fie arondate Sucursalei Apuseni unde gradul de acoperire cu rețele de canalizare este destul de redus.
- Încărcător frontal pentru manipulare nămol biologic, se prevăd 3 buc. urmând a fi utilizate în funcție de necesități în special de către Sucursala Apuseni sau alte sucursale, în corelare cu activitățile de manipulare nămol deshidratat (a se vedea și pct. 2 de mai sus).
- Autospecială pentru curățat rețele de canalizare, 2 buc., acestea vor fi arondate Sucursalei Apuseni pentru a deservi rețelele de canalizare din localitățile din zonă (Câmpeni, Abrud, Baia de Arieș, etc.) și unde au fost observate blocaje dese din cauza debitelor reduse de apă sau din cauza depunerilor de sedimente.
Echipament inspecție video, se propune achiziționarea unui număr de 3 buc. și care să vină în sprijinul activităților de inspecție pe care le desfășoară în prezent autolaboratorul CCTV achiziționat prin intermediul POS Mediu 2007 – 2013, și care să fie utilizate de toate sucursalele OR în special pentru inspecțiile periodice ale rețelelor de canalizare.
La acest moment a fost finalizată procurarea și livrarea tuturor echipamentelor și vehiculelor din scopul acestui contract. Vehiculele operaționale sunt în perioada de garanție contractuală.
Proiect cofinanțat din Fondul de Coeziune, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020.
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro sau mfe.gov.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României